Informacja dla kupującego

1. JAK KUPOWAĆ?

1. Proszę wybrać produkt i dodać do koszyka.
2. Aby wybrać więcej produktów, kontynuuj zakupy.
3. Aby rozpocząć zakupy, kliknij na koszyk.
3. 1. Kupując jako osoba prawna – zarejestruj się. Podczas rejestracji będziesz mógł wprowadzić dane firmy.
3. 2. Jeśli kupujesz jako osoba prywatna, rejestracja nie jest konieczna.
4. W koszyku kliknij „kupuj”.
5. Uzupełnij dane odbiorcy i kliknij „Dalej”.
6. Wybierz sposób dostawy i kliknij „Dalej”.
7. Wybierz sposób płatności i kliknij „Zapłać”.
8. Po opłaceniu zamówienia otrzymasz powiadomienie e-mailem.
9. Towar zamówiony, czekaj na wiadomość od kuriera DPD o dostawie towaru.

2. PŁATNOŚĆ

W sklepie internetowym iPitaka.pl możesz dokonać płatności przy pomocy następujących metod:

    • przy pomocy systemu bankowości elektronicznej PaySera;
    • przelewem bankowym.

2.1. Bankowość elektroniczna

Wybierając płatność bankowością elektroniczną i potwierdzając zamówienie, zostaniesz przekierowany do systemu płatności elektronicznej PaySera. Po zalogowaniu  zostanie automatycznie wygenerowany szablon do zapłaty za zamówienie. Po dokonaniu płatności nastąpi powrót do sklepu internetowego iPitaka.pl.

2.2. Przelew bankowy

Za zamówione produkty można zapłacić prelewem na rachunek bankowy sklepu internetowego iPitaka.pl. Dane do przelewu (kwota zamówienia, numer rachunku bankowego, nazwa banku, kod banku i pozostała informacja) zostaną podane po potwierdzeniu zamówienia w sklepie internetowym w przesłanym e-mailem potwierdzeniu. W tytule przelewu proszę wpisać numer zamówienia. Zamówienie zostanie zrealizowane, a towary wysłane na podany adres po otrzymaniu zapłaty.

Uwaga! Niektóre banki pobierają prowizje za przelewy.

Informacja do przelewu bankowego

Odbiorca: Dtowar Sp. z o.o.
ul. Zbigniewa Wasiutyńskiego 3;  00-707 Warszawa
NIP 5213789149
ING Bank Śląski
Nr.rach. 65 1050 1025 1000 0090 3126 2877
Tytuł przelewu: podać numer zamówienia

2. 3. Wystawianie dokumentów rozliczeniowych (faktury)

Po opłaceniu zamówienia wystawiamy faktury VAT zarówno podmiotom fizycznym jak i prawnym. Na życzenie wystawiamy faktury zaliczkowe, zawieramy umowy kupna/sprzedaży  towarów.

3. DOSTAWA TOWARÓW

3. 1. KOSZT DOSTAWY

Przy zamówieniu na łączną kwotę 350 ZL lub więcej, dostarczymy zakupione towary na terenie całej Polski ZA DARMO. Przy zakupie towarów na łączną sumę za mniej niż 350 ZL, koszt dostawy w Polsce wynosi 21.89 ZL. Dostawa zakupionych towarów do innych krajów Unii Europejskiej podlega dodatkowym opłatom.

3. 2. WARUNKI DOSTAWY

Towary znajdujące się w magazynie zostaną dostarczone w ciągu 2-5 dni roboczych (jeżeli na zamówieniu nie podano innej daty dostawy). Przed dostarczeniem przesyłki, kurier osobiście skontaktuje się z Państwem aby uzgodnić czas dostawy towaru.

3. 3. ODEBRANIE ZAKUPIONYCH TOWARÓW OD KURIERA

Uwaga! Tylko zamawiający lub osoba wskazana w uwagach może odebrać towar od kuriera. Odbiorca będzie musiał okazać dowód tożsamości (dowód osobisty, paszport lub prawo jazdy).

Przy odbieraniu przesyłki od kuriera proszę się upewnić, że opakowanie nie jest uszkodzone, t.j. podarte, zakrzywione rogi, otwarte lub w inny sposób uszkodzone zewnętrznie. Jeśli opakowanie zamówionego towaru zostanie naruszone, odbiorca musi wymienić uszkodzenia w liście przewozowym przyjęcia przesyłki. Jeżeli w dokumencie nie ma żadnych uwag, uznaje się, że przesyłka nie została uszkodzona.

4. NAPRAWA GWARANCYJNA

Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem, jeżeli nie zastrzeżono innego terminu, termin gwarancji wynosi 2 lata licząc  od dnia wydania towaru kupującemu. Okres gwarancji dla osób prawnych może ale nie musi być stosowany zgodnie z warunkami gwarancji ustalonymi przez producenta. W przypadku wadliwego działania produktu w okresie gwarancyjnym należy skontaktować się z Dtowar Sp. z o.o. i przedłożyć dowód zakupu – fakturę.

SERWIS GWARANCYJNY.

Odbiorca: Dtowar Sp. z o.o.
ul. Zbigniewa Wasiutyńskiego 3;  00-707 Warszawa

5. ZWROT TOWARÓW

Wymiana i zwrot towarów dokonywane są  zgodnie z Ustawą z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. poz.827).

5. 1. ZWROT LUB WYMIANA WADLIWEGO TOWARU

Zasady sprzedaży detalicznej wskazują, że towary złej jakości są zamieniane na towary dobrej jakości, z kolei zwrot towarów jest przewidziany w przypadkach i na zasadach określonych w art..556-581 kc. Jeśli uważasz, że produkt jest niewłaściwej jakości, prosimy o dostarczenie go do firmy Dtowar sp. z o.o., wskazanej w dokumencie zakupu. Po potwierdzeniu przez autoryzowany serwis, że towary są nieodpowiedniej jakości z winy producenta t.z.  nie ustalono wymiany części, uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem towaru przez kupującego, numery seryjne zakupionego i zwróconego towaru są zgodne i tp., zobowiązujemy się do wymiany towaru złej jakości na towar dobrej jakości lub zwrot pieniędzy zapłaconych za towar.

5. 2. ZWROT TOWARÓW DOBREJ JAKOŚCI

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny przysługuje każdemu konsumentowi, który zawarł umowę sprzedaży na odległość. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta czas na odstąpienie od umowy wynosi 14 dni kalendarzowych od czasu objęcia zamawianej rzeczy w posiadanie (np. odbiór przesyłki ze sklepu internetowego).

Możesz zwrócić towar dobrej jakości w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostawy, pod warunkiem, że:

– przedmiot jest schludnie zapakowany i w oryginalnym opakowaniu;
– wygląd opakowania zamówionego towaru znacząco się nie zmienił (nieuszkodzone etykiety, nierozpakowane folie ochronne itd., które nie muszą być odrywane w celu sprawdzenia towaru);
– produkt nie był używany i / lub uszkodzony; sprzęt elektroniczny uważa się za użyty, jeżeli został aktywowany, aktywowany i zarejestrowany w systemie producenta, w którym rozpoczyna się odliczanie czasu gwarancji i są aktywowane inne świadczone usługi;
– towar jest kompletny i zawiera całą dokumentację dostarczoną przez producenta;- posiadasz dowód zakupu.
Towar dobrej jakości, którego nie można zwrócić:
– programy komputerowe;- towary, które zostały wykonane na indywidualne zamówienie klienta lub są dla niego wyraźnie dostosowane;
– towary zakupione na rzecz osoby prawnej.
5. 3. FORMULARZ ZWROTU TOWARÓW Aby zwrócić towar, wypełnij poniższy formularz zwrotu towaru i wyślij go e-mailem na adres: info@ipitaka.pl. Po otrzymaniu towaru i potwierdzeniu, że spełnia wszystkie warunki zwrotu, w ciągu 14 dni roboczych wymienimy towar na inny lub zwrócimy pieniądze.
Prosimy zwracać towar na adres: Janina Adamska ul. Ekologiczna 15 – 71, 02-798 Warszawa, nr. tel. 509039446, e-mail: info@ipitaka.pl
lub Inpost Paczkomat WAW265M ul. Pod Strzechą 3, 02-798 Warszawa, nr. tel. 509039446, e-mail: info@ipitaka.pl

6. N. Z. P.

  • Czy wystawiacie faktury dla firm?

Po złożeniu zamówienia zarówno przez osoby fizyczne jak i prawne, otrzymują Państwo fakturę za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  • Jak mogę zamówić wybrany towar?

Zamówić wybrany towar lub towary można w sklepie internetowym „iPitaka.pl”. Aby uzyskać więcej informacji, zajrzyj do działu „Jak kupować?” Możesz również zamówić wybrany towar dzwoniąc na numerem telefonu: + +48 509 039 446 lub e-mailem info@ipitaka.pl.

  • Ile kosztuje dostawa towarów?

Przy zamówieniu towaru za 80 EUR lub więcej, dostarczymy zamówione towary na terenie całej Polski ZA DARMO. Przy zakupie towarów za mniej niż 80 EUR, cena usługi dostawy na terenie Polski wynosi 5 EUR. Więcej informacji na temat dostawy towarów można znaleźć w dziale „Dostawa towarów”.

  • Czy możecie zamówić towar, którego nie znalazłem w waszym sklepie internetowym?

Zawsze staramy się pomóc klientowi. Prosimy o kontakt z nami!

  • Czy osoby fizyczne lub prawne mogą zakupić produkty w waszym sklepie internetowym na raty?

Niestety ale w chwili obecnej w naszym sklepie internetowym nie ma możliwości zakupu produktów na raty. Przepraszamy za niedogodności.

  • Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, możesz sprawdzić status swojego zamówienia, logując się na swoje konto.

  • Czy karta gwarancyjna jest dołączana do zakupionego towaru?

Nie, zarówno okres gwarancyjny jak i warunki gwarancji są określane w oparciu o dane na fakturze.

  • Jak postępować gdy towar zepsuje się?

Gdy towar zepsuje się prosimy o kontakt z Dtowar Sp. z o.o. Więcej o naprawie gwarancyjnej w dziale „Naprawa gwarancyjna”.

  • Czy mogę zwrócić przedmiot, jeśli mi się nie spodobał?

Jeśli nie podoba ci się produkt kupiony przez Internet, masz prawo zwrócić go w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostawy i odzyskać zapłacone za produkt pieniądze. Więcej informacji na temat zwrotu towaru znajduje się w dziale „Zwrot towarów”.

  • Jaki jest czas pracy sklepu internetowego?

Sklep internetowy iPitaka.pl działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.  Zamówienia są realizowane i informacje są udzielane w dni robocze od godz. 9:30 do godz. 17:30.

  • Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówionego towaru?

Nie, w chwili obecnej nie ma takiej możliwości. Wysyłamy towar bezpośrednio z magazynu na podany przez Ciebie adres.

  • Co mogę zrobić z zużytymi urządzeniami elektronicznymi?

Zużyty sprzęt elektroniczny można bezpłatnie oddać w punktach zbiórki zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego na terenie całej Polski.